top of page
  • תמונת הסופר/תCool-Rooms

קר בחוץ - חם בפנים: עיצוב חדר השינה לפי עונות שונות



החדר הוא כמו מקום מיוחד שבו אנחנו יכולים להראות מה אנחנו אוהבים ואיך אנחנו מרגישים. חשוב לחשוב על התקופה בשנה שבה אנחנו מקשטים את החדר שלנו כדי שירגיש בדיוק כמו שצריך. הנה כמה רעיונות לעיצוב החדר שלנו על בסיס עונות שונות.


מי לא אוהב את האביב? במהלך עונת האביב המרעננת והתוססת, יש לך הזדמנות נפלאה להפוך את החדר שינה שלך ל"נווה מדבר" תוסס ופורח. בחרו במצעים עליזים שמשפרים את האווירה באופן מיידי, ובמקביל מבטיחה לקבל את קרני השמש החמות על ידי פתיחת החלונות שלכם ואימוץ האור הטבעי. שפרו את המשיכה האסתטית הכוללת על ידי שילוב צמחים פנימיים שלא רק מביאים מגע של טבע בתוך החדר שינה, אלא גם משרים על החדר מהות מרעננת ומחדשת. בנוסף, עטרו את הקירות שלכם בתמונות שובות לב של פרחים פורחים ונופים ציוריים, והדגישו עוד יותר את נושא האביב. לבסוף, אל תשכחו לבחור בקפידה ווילונות ושטיחים בהירים, אשר לא רק משלימים את האווירה העליזה הכללית אלא גם תורמים לתחושת נוחות ונעימות שבחדר!


בעונת הקיץ החמה זו ההזדמנות המושלמת לעצב חלל המשדר תחושת קלילות והתחדשות. שילוב של גוונים מרהיבים כמו כחול וירוק יזריק מיד אנרגיה חיה לחדר. בנוסף, שילוב של אלמנטים חלקים ומרגיעים חזותית כגון צדפים ותמונות/פוסטרים שתלויים על התקרה ישפרו עוד יותר את האווירה הכללית, ויצרו אווירה זוהרת ומרעננת באמת.



חדר קייצי עם נוף לים



במהלך חודשי הסתיו, אמצו את הגוונים החמים והעשירים שמגדירים את העונה והפכו את מרחב המחיה שלכם לאזור של נוחות וחמימות. שלבו מערך של כריות ושטיחים מפוארים בגוונים שובי לב כמו חום כפרי, כתום וצהוב זהוב. שפר את האווירה עוד יותר עם הכללת פריטים דקורטיביים שנבחרו עם טעם נכון, כגון חפצי נוי ונרות ריחניים, כולם משתלבים בחום המזמין הנרדף לעונת הסתיו.


בעונת החורף, חשוב ליצור אווירה נעימה ומזמינה בחדר. בחירה בגוונים כמו חום כהה, אפור וכחול כהה יכולה לתרום באופן משמעותי להשגת החום הרצוי. כדי לשדרג עוד יותר את האווירה הכללית, מומלץ להוסיף ציורים יפים ושטיחים רכים. בנוסף, קניית תנור חימום כמקור חום יכולה להיות קנייה חכמה. והחלפת המצעים למצעים עבים וחמים בוודאות ייצורו סביבה נוחה ונעימה במיוחד. להרגיש כאילו מחבקים אתכם. מומלץ גם להשיג חברה/חבר - זה משנה את העונה בהרבה.




חדר חורפי עם נרות ומצעים עבים



למבחר הצבעים, הריהוט והאביזרים יש פוטנציאל לשפר מאוד את חווית החדר הכוללת שלך. חשוב להתחשב בעונה ולמצוא דרכים יצירתיות לשלב אותה בעיצוב החדר שלכם בצורה מתאימה ומהנה.

יש לכם עוד רעיונות יעילים בהם תוכלו להפוך את החדר לעונתי? שתפו אותנו במייל coolroomsstaff@gmail.com ואולי תזכו בפרס מתנה מהחנות!







6 צפיות0 תגובות
bottom of page