top of page
  • תמונת הסופר/תCool-Rooms

מה לקנות לחבר/בנאדם שלא ממש אכפת לכם ממנו: 7 רעיונות למתנה בלתי רשמית


מתנה לחבר חדש/ בנאדם שאתה צריך לקנות לו מתנה מתוך אי נעימות. עם זאת, לפעמים נרצה להביע את ההערכה והתמיכה שלנו בצורה שונה, להראות לו שכן התאמצנו. מעבר למתנות הרשמיות. לכן, הנה חמישה רעיונות למתנה בלתי רשמית שתוכלו לשקול לחבר העבודה החדש שלכם:


מתנה קולקטיבית: ההמלצה הראשונה שלנו היא כזו, אמרו לאדם אחר שיארגן מתנה אחת "גדולה" בשם כולם, ובכך אתם רק תצטרכו לשים קצת כסף וללא השקעה של מחשבה.


ספר מותאם אישית: רכשו ספר שמתאים לתחום העניין או המומחיות הספציפיים של החבר החדש, ובכך לספק את התשוקות והשאיפות שלו. יתרה מזאת, הטביעו מסר לבבי ומותאם אישית בדפי הספר, שישמש עדות להערצתכם האמתית ולרצונותיכם הנלהבים למסע הניצחון שלהם קדימה.



צמיד מזכוכית או אבן בתכשיט ייחודי: השימוש בצמיד זכוכית או אבן בתחום התכשיטים משמש ייצוג יוצא דופן של השגת הצלחה והשגת שיווי משקל בחייו. הכרחי לבחור בקפידה צמיד או כל צורה אחרת של תכשיט שמתיישרים עם סגנון האישיות הייחודי של החבר החדש. בנוסף, מומלץ מאוד להדביק כרטיס ברכה מותאם אישית יחד עם התכשיט הנבחר כדי לשפר את הערך הסנטימנטלי הכולל.


יד עם צמידים בצבע זהב


צמח פנים או פסל דקורטיבי למשרד/חדר: מתנה אידיאלית לתוספת החדשה ביותר לצוות תהיה צמח מקסים או פסל דקורטיבי מעודן, שלשניהם יש את הכוח לשפר את האסתטיקה הכללית של המשרד. בחר בקפידה פריט שמתיישר בצורה מושלמת עם האווירה והסגנון הקיימים של מקום העבודה, ומבטיחים שהוא משתלב בצורה חלקה בעיצוב הקיים. ניתן למצוא דברים בסגנון בחנות שלנו.


פסל אבן אדם חושב


קופסה ברכה עם פריטי משרד: הכינו קופסת ברכה עם פריטי משרד קטנים ומשמעותיים, כגון פנקס, עט, מחברת או כוס לקפה, אפשר גם סטנדר ללפטופ. הוסיפו עליו כרטיס ברכה מצחיק או מחמיא.


סטנדר/מעמד למחשב נייד


פסלונים או מוצרי עיצוב למשרד/חדר: שילוב אלמנטים עיצוביים מקוריים במשרד החדש יכול לשפר מאוד את האווירה הכללית וליצור אווירה אישית יותר. העדיפו פסלונים או פסלונים ייחודיים, מוצרי עיצוב מיוחדים במינם, או פריטים דקורטיביים המשלימים בצורה מושלמת את הסגנון והאווירה של חלל המשרד.


סדנת אומנות או יצירה: סדנת אומנות או יצירה משמשת כשיטה ייחודית ושובת לב להביע ברכות לאדם. אנו שמחים להודיע ​​לך שאנו נהיה אחראים באופן מלא למימון העלויות הכרוכות בארגון סדנת יצירה, ולספק לחבר הצוות החדש שלנו הזדמנות לרכוש מיומנויות חדשות ולהתענג על חוויה נהדרת!


כשמדובר בבחירת מתנה, לבחירה הנכונה יש פוטנציאל ליצור תחושת חום ושמחה עבור האדם בחברה שלך שאולי לא תעדיפו אותו כל כך. על ידי בחירה במתנה המושלמת, יש לך הזדמנות להביע את תמיכתך הבלתי מעורערת ואת הכרת התודה שלך לאדם זה בצורה מובהקת ואינטימית, למרות העובדה שאולי אין לה ערך מוחשי בשבילך.


יש לכם עוד רעיונות למתנות לאנשים שאנחנו חייבים לתת להם מתנה, אך פחות בא לנו משהו רשמי? שתפו אותנו במייל coolroomsstaff@gmail.com ואולי תזכו בפרס מתנה מהחנות! (לא משהו רשמי;))




9 צפיות0 תגובות
bottom of page