top of page
  • תמונת הסופר/תCool-Rooms

עיצוב חדר שינה רומנטי: איך לגרום לחברה שלך לא לצאת מהחדר שלך

הזמנת את החברה לחדר שלך? רוצה מקום שנעים להיות בו?

לעיתים, אנו רוצים שהחדר שינה יהיה מקום מיוחד, שבו נוכל להירגע, לנוח וכמובן - ליצור אווירה רומנטית. אם זה בגלל שהחברה מגיעה עוד מעט או בגלל שאתה רוצה להצחיק קצת את החבר'ה, בתוך כמה צעדים קטנים ועם רעיונות יצירתיים, תוכל להפוך את חדר השינה שלך למקום שמשדר את הסגנון והרומנטיקה שלך - עיצוב חדר שינה רומנטי.


חדר רומנטי


צבעים חמים ורכים יכולים לגרום לחדר השינה להרגיש רומנטי, כמו מקום מיוחד לאהבה. חשוב לבחור צבעים כגון בז', אפור, וחום כדי ליצור תחושת נעימות וכדי להפוך את החדר נעים ונוח. הוספנו לכם כאן פלטת צבעים רומנטים. כמובן שיש עוד, חפשו בגוגל "Romantic colors palette"


פלטת צבעים רומנטיים

התאורה בחדר השינה יכולים לגרום לחדר להרגיש רומנטי. אם אנו משתמשים באורות רכים, כמו אלה שהם משתמשים ביפן, זה יגרום לחדר להרגיש חם ונוח. אתם יכולים גם להשתמש באורות לילה שיש להם אור רך כדי להפוך את החדר מרגיש יותר מרגש. בדרך כלל תאורה רכה יותר באה לידי ביטוי בנרות (נרות ריחניים זה מצוין) ומנורות לילה.


חדר רומנטי עם נרות


בחירת מצעים בגוונים רכים וטקסטורות נעימות יכולה לשדרג באופן מיידי את הרומנטיקה בחדר. סדינים עם פרפרים, וילונות יפים וכריות מוארות הם בחירה נפלאה.


הוספת מגעים אישיים לחדר יכול לגרום לו להרגיש נעים ומיוחד. אתה יכול לשים תמונות של הבן/בת זוג שלך או יצירות אמנות שאתה אוהב. כל אחד יכול למצוא דברים שהם אוהבים כדי לגרום לחדר שלהם להרגיש מיוחד.


עוד דבר שחשוב להוסיף כדי לגרום לחדר למלא את מלוא הפוטנציאל הרומנטי שלו הוא להוסיף ריח שאוהבים. אם זה הבושם האהוב או ריח כמו וניל או לבנדר, יכולים לתרום לאווירה של רומנטיקה נוספת. אנחנו ממליצים מאוד על המפיץ ריח שלנו, אשר גם מפיץ את הריח שאתם בוחרים (משפריצים כמה שפריצים של בושם או כל דבר) וגם מפזר עשן בכמות קטנה - מה שיוצר אווירה רומנטית ביותר.


למעבר למוצר לחצו על התמונה:


מפיץ ריח מבית cool rooms

יש לכם עוד רעיונות יעילים בהם תוכלו להפוך את החדר לרומנטי? שתפו אותנו במייל coolroomsstaff@gmail.com ואולי תזכו בפרס מתנה מהחנות!






12 צפיותתגובה 1
bottom of page