top of page
  • תמונת הסופר/תCool-Rooms

יש לך רק חדר? גלה כיצד לעצב אותו לפי טרנדים ולהפוך את החדר לחוויה מודרנית! - חלק ראשון


העיצוב הפנימי הוא אומנות בפני עצמה, וכשמדובר בעיצוב חדר, הטרנדים העדכניים יכולים לשמש מקור השראה מרהיב. חשוב להשאיר מקום ליצירתיות ולאישיות. במאמר זה, נתאר כיצד ניתן לעצב את החדר באמצעות הטרנדים הנוכחיים. טרנדים בסגנון לדים לחדר, לצבוע את החדר בכחול-צהוב כאות מחווה למלחמה באוקראינה, אוסף בובות פופ ועוד... אבל פה אנחנו מביאים לכם את זה בצורה שונה קצת.


צמחיה וטבע: השילוב של צמחיה בתחום העיצוב הוא טרנד שמתקדם ומתרחב. צמחיה בחדר לא רק מקנה לו מראה רענן וחי, אלא גם יכולה לשפר את איכות האוויר בחלל. צמחיה בדיוק הנכון יכולה להיות יחד עם דמויות נצחיות ומספקת נימיה של חיים. לחץ כאן לפירוט חדר בשילוב עם צמחיה.



חדר בשילוב טבע

סגנון ישן: השילוב של רהיטים ישנים או נרטיביים בעיצוב החדר הוא טרנד שמתחזק. פריטים כמו מראות, רהיטים יד שנייה, או פריטי עיצוב ייחודיים משוק הפשפשים/יד2 יכולים להוסיף לחדר אופי (והיסטוריה).

זה אומר להשתמש בצבעים כמה שיותר כהים ודוהים בשביל הסטייל.



חדר בסגנון ישן


תאורה חכמה: עם התקדמות הטכנולוגיה, גם תחום התאורה עובר שינויים. ניתן לשלב תאורה חכמה בחדר, המאפשרת לשנות את עצמה לפי הצורך והאווירה שאתם רוצים ליצור. אמנם צריך לקחת בחשבון שדברים בסגנון יכולים להיות יקרים - ובעיקר מומלץ לחדר בסגנון סטודיו וכו'

עם השקפה יצירתית על עיצוב החדר, ניתן ליצור מראה עכשווי וסטייל שמתאים לטרנדים הנוכחיים. אל תשכחו להשאיר מקום לאישיות ולפרטים שישפרו ויבדילו את החדר.


חדר סטודיו לדים


עיצוב ביופילי הוא כאשר אנשים מעצבים את החדר שלהם בצורה שגורמת לו להרגיש יותר כמו טבע. הם משתמשים בדברים כמו צמחים, אור טבעי וחומרים מכדור הארץ כדי ליצור סביבה שלווה ושמחה. זה כמו להכניס קצת מהעולם שבחוץ פנימה. אתה יכול להביא דברים מבחוץ, כמו צמחים וחומרים מהטבע, לתוך הבית שלך. השתמש בצבעים שמזכירים לך את הטבע, כמו חומים וירוקים, כדי לגרום לחלל שלך להרגיש שליו. זה כולל שימוש חוזר בדברים במקום לזרוק אותם, או שימוש בחומרים שעשויים בצורה שלא פוגעת בסביבה. את ההמשך נפרט כבר בפוסט בפני עצמו.

מוצר לדוגמא שניתן לקנות אצלנו:




מומלץ לערבב ולהתאים מראות שונים ולשים דוגמאות אחד על השני ליצירת סגנון מגניב וייחודי.

סגנון אחד שמגניב במיוחד הוא הסגנון היפני, זהו סגנון המשלב רעיונות מיפן וסקנדינביה כדי לגרום לדברים להיראות פשוטים, נעימים ויפים. הוא משתמש בצבעים שאינם בהירים מדי, קווים ישרים וחומרים כמו עץ. הוא כולל גם טכנולוגיה בעיצוב החדר.

אתה יכול להוסיף טכנולוגיה ממש מגניבה לחדר שלך שתהפוך אותו אפילו יותר מדהים! אורות חכמים, וילונות שנפתחים ונסגרים מעצמם או מנורה שמזהה את הקול שלך ונדלקת ונכבית מתי שאתה צריך.


יש לכם עוד רעיונות יעילים בהם תוכלו להפוך את החדר לטרנדי? שתפו אותנו במייל coolroomsstaff@gmail.com ואולי תזכו בפרס מתנה מהחנות!


10 צפיות0 תגובות
bottom of page